♥"believe in Qada and Qadar. Allah has write something beautiful for us."♥

Monday, 7 March 2016

rindu :')

Dear awak yang saya sayang sangat ....
banyak benda yang saya ingin bercakap .. segala apa yang saya rasa sekarang ini ..ya, banyak sangat .. tetapi saya banyak mendiamkan diri tanpa berbicara apa pun .. tanpa meluahkan semuanya yang terbuku dalam hati ini .. ermmm 
andai awak dapat melihat hatiku dan juga dapat membaca fikiranku ...
betapa saya rindukan awak ... 
rindu akan segala perkara yang sentiasa menghiasi hari-hari saya sebelum ini .. :')

Gelak ketawa awak ..
usikkan awak ...
senyuman awak ..
suara awak ...
merap awak ..
annoying awak ..
sikap ambil berat awak ...
janji awak ...
everthing ...

Ya, awak ... 
saya minta maaf ..mungkin saya agak terlampau ..mungkin sikap saya sekarang ini makin menjadi2 .. tetapi saya hanya nak jujur apa yang saya rasa sekarang ini .. saya tak minta apa2 dari awak .. saya tak paksa awak untuk semua itu ..itu hak awak .. itu diri awak ..saya ini hanya mampu diam , tak nak merungut apa2 dari awak .. saya takut kalau diri awak akan mula bosan dengan saya ... dan makin lama or makin hari awak akan muak dengan semua ini .. ermmm awak ... saya minta maaf sangat2 .. saya tak dak niat nak cakap macam ini .. saya tak tahu nak katakan camna lagi .. saya tahu awak banyak masalah .. macam2 berlaku dekat awak .. saya tak nak awak jadi seorang yang lemah .. awak kena kuat .. biarlah orang sekeliling nak kata apa pun ..biarkan awak .. tapi tak apa, saya akan bagi masa untuk awak ..awak tenangkan diri itu ..  just saya mohon kembalikan diri awak yang sebelum ini .. saya terlalu rindukan semuanya .. itu sahaja yang mampu saya ucapkan :')

awak ..
terima kasih ... 

No comments: